سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درگز دیار آشنا
جستجو
پیوندها
























































































































































































طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 14
کل بازدیدها: 78200

 این روز ها مسلمانان جهان خشم خورد را به خاطر تولید وپخش فیلم موهن و توهین به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) به هر نحوی ابراز می دارند. براستی که حق دارند چراکه توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بی احترامی به اسلام و تمام ادیان و پیامبران الهی است . امروز وراثان ابوسفیان ها و ابوجهل ها در صدد تخریب اسلام و پیامبر مسلمان برآمد و خواستار از بین بردن گرایش مردم جهان به دین اسلام هستند ، غافل از اینکه خداوند در کتاب خود وعهده داده که از دین محمد (ص) و کتابش همیشه در طول تاریخ پاسداری می کند و عهده خداوند هیچگاه تخلف پذیر نیست . آنها بداند که خون وجان مسلمانان به محمد و خداوند تعلق دارد و در پاسداری از حرمت وقداست پیامبر هیج ترسی از فدا کردن جان خود ندارند . آنان بداند که روزی فرزند خلف پیامبر صلح و رحمت ظهور خواهدکرد به ظلم شان درحق رسول خدا و امامان معصوم (ع) پاسخ خواهد داد و پرچم اسلام در سراسر جهان به احتراز در خواهد آورد . وحدت امت پیامبر در جهان امروز از اهمیت خاصی برخوردار است که مسلمان باید به این سمت حرکت کنند ، البته وظیفه دولت مردان کشورهای مسلمان خطیر است و باید به نکات مشترک خود بیشتر توجه و از طرح مسائل تفرق انگیز بین خودشان خود داری کنند و حول ریسمان الهی چنگ بزند چراکه تنها راه رستگاریشان است . به امید ظهور منجی بشریت و احتزار پرچم صلح و عدالت در جهان .




موضوع مطلب :
ارسال شده در: شنبه 91 شهریور 25 :: 7:39 صبح :: توسط : درگزی

 

روستای زیبای درگز با قدمت بیش از 500 سال واقع در بخش مرکزی بندرعباس ودرفاصله ای 90 کیلومتری شمال این شهرستان قرار دارد .درگز در منطقه کوهستانی با آب وهوای خاص کوهستان در کناره بلندترین کوه استان ، کوه فارغان (به گویش محلی بوهنه) از سلسله کوه های زاگرس قرار دارد . این روستا همجوار با روستا های زاکین ، سیاهو ، خرسین وچاهکل است .مردم درگز به شغل باغداری مشغول هستند که عمده باغ های آنان مربوط به نارنگی است که از مرغوب ترین نوع نارنگی است که در ایران کشت می شود و از مشتریان پر پاقرصی در بازار تهران برخوردار است که عمده محصول تولیدی این منطقه در تهران به فروش می رسد.

از مهمترین جاهای دیدنی این روستا غار نمکی و قندیلهای نمک در کوه نمک و چشمه قلمان ، قدمگاه شاه ولایت وقنات تلسورو  وباغ های زیبای نارنگی می باشد که در ایام سال میزبان مسافران بسیاری بخصوص در فصل زمستان که موقع برداشت نارنگی است

می باشد . این روستا بدلیل داشتن کوه های زیبا در نزدیک خود جای مناسبی برای کوهنودان و علاقه مندان به طیبعت وکوهستان است . درختان گوناگون و گیاهان دارویی زیادی درکوه های اطراف روستا از قبیل درختان بنه ، بادام کوهی ، گیلاس وحشی(به گویش محلی رزوک) ، سرو کوهی (به گویش محلی هورس) ، انجیر  و گیاهان داروی مثل آویشن ، مور ، جفت ، دریم و....  می رویند. . شما را به دیدن این روستا و باغ های زیبای نارنگی خصوصا در فصل زمستان  دعوت می کنم .

در آینده مطالب جدید و عسکهای از درگز در وبلاگ قرارمی دهم . با تشکر از شما ، حتما به ما سر بزنید.




موضوع مطلب :
ارسال شده در: شنبه 91 شهریور 18 :: 12:46 عصر :: توسط : درگزی

درگز دریا آشنا و بلاگی است اجتماعی ، فرهنگی و تفریحی سرگرمی که  قصد دارد در راستای آشنای شما دوستان با گوشه ای از سرزمین زیبای کشومان یعنی روستای درگز هرمزگان و ارائه اطلاعات مفید به فعالیت بپردازد که دراین راه دست یاری به سوی شما دوستان دراز می کنیم و  از لطف و توجه شما پیشاپیش سپاسگزاریم.




موضوع مطلب :
ارسال شده در: سه شنبه 91 شهریور 14 :: 12:57 عصر :: توسط : درگزی

قالب بلاگفا

قالب وبلاگ

purchase vpn

بازی اندروید